Študentke in študenti študijskega programa Inženirsko oblikovanje izdelkov so oblikovali otroška igrala z vključitvijo staršev za podjetje Sixinch Adria, d. o. o., ki v tehnologiji FoamCoating izdeluje inovativne kose pohištva za interier in exterier. Nastala je serija inovativnih, kreativnih, funkcionalnih in varnih igral, ki ob uporabi materiala in tehnologije podjetja omogočajo različne scenarije igre v različnih javnih prostorih. 3D-vizualizacije igral nagovarjajo najmlajše z zgodbami in z izvirnimi abstraktnimi oblikami, ki spominjajo na raziskovanje v različnih naravnih in domišljijskih okoljih. Z zgovornimi imeni, kot so Poliedri, Candyland, Vulcanoland, Castle quest, Playscapes, Adventure in nature, Tree park, Fruc in Coronita, predstavljajo igrala različnih oblik, ki ob igri in druženju krepijo otrokove motorične in kognitivne sposobnosti. Funkcionalne rešitve različno kompaktnih površin upoštevajo vključenost otrok različnih starosti ter pri najmlajših tudi prisotnost staršev. S ciljem, da igrala prispevajo tudi k otrokovemu razvoju, so bili vizualni elementi uporabljeni skladno s psihologijo otroškega dojemanja barv in oblik, ki v različnih kombinacijah omogočajo brezmejne igre plezanja, skakanja, drsenja, raziskovanja, lovljenja ravnotežja, skrivanja in drugih aktivnosti otrok. Podjetje je za realizacijo izbralo le eno izmed kreativnih rešitev, nekaj drugih izbranih pa bo vključilo tudi v svoj katalog izdelkov. Priznanje za perspektivne predstavlja potrditev kakovostnega opravljenega dela predlaganih študentov.

Perspektivni 2024 – industrijsko oblikovanje

Predlagatelja
izr. prof. dr. Sonja Šterman, Katedra za tekstilne materiale in oblikovanje, in doc. dr. Andrej Cupar, Katedra za konstruiranje in oblikovanje, Fakulteta za strojništvo, Univerza v Mariboru