15. november 2017

Slovenija z raznoliko neokrnjeno zeleno krajino in bogato kulturno dedščino ima velik turistični potencial.
Razvoj turističnih produktov z visoko dodano vrednostjo zahteva multidisciplinarno vključevanje kreativnih industrij.

Na vprašanja, kako znamčenje pripomore k večji prepoznavnosti turističnih destinacij, kakšni so trendi pri arhitekturnem oblikovanju prostora in programa, ki omogoča strateški razvoj lokalnih, kulturnih in gospodarskih danosti v uspešen turistični produkt, ter o tem, kako sodobne storitvene pristope in oblikovalske metode integrirati v inovativne turistične poslovne modele in strategije, bodo na primerih dobre prakse spregovorili vrhunski mednarodno priznani strokovnjaki.

Prijavnica

0
* Obvezno polje

V sodelovanju z

  • Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije
  • ALUO - Oddelek za industrijsko in unikatno oblikovanje
  • Fakulteta za arhitekturo
  • Fakulteta za dizajn
  • Muzej za arhitekturo in oblikovanje
  • Zbornica za arhitekturo in prostor Slovenije
  • Inženirska zbornica Slovenije
  • Odprte hiše Slovenije
  • Galerija DESSA
  • Center arhitekture Slovenije
  • Društvo inženirjev in tehnikov lesarstva Ljubljana
  • Revija Hiše
  • Revija Lesarski utrip

Partnerji

  • Lumar IG
  • Marles
  • Kager hiša
  • Blažič
  • Senčila Bled
  • Geberit
  • Keramag
  • Ekoart hiše
  • Kubus interier
  • Hansgrohe
  • Axor
  • Bang & Olufsen
  • Toplina kamina
  • Fana
  • Eumeda
  • Kavarna in restavracija Plato