Pametne elektronske naprave povezane s spletom postajajo čedalje bolj vpete v naše vsakdanje življenje. Število in raznolikost pametnih naprav povezanih z internetom skokovito narašča: poleg pametnih telefonov, tabličnih in prenosnih računalnikov na trg vstopajo pametna očala, pametne ure, pametna oblačila,… Ob tem postaja za uporabnika ključna odlična uporabniška izkušnja podprta s prijaznim uporabniškim vmesnikom.

Podjetja so pri razvoju elektronskih naprav za razlikovanje s konkurenčnimi izdelki tradicionalno uporabljala tehnološke invacije in industrijsko oblikovanje. Pri promociji izdelkov so se posluževala tehničnih izrazov, kot so velikost trdega diska, ločljivost zaslona, moč procesorja ipd., ki jih kupci morda deloma celo razumejo, nič pa ne povedo o tem, kako izdelek izboljša uporabnikovo življenje. V poplavi elektronskih naprav postaja polje razlikovanja med izdelki prijazen, razumljiv in enostaven uporabniški vmesnik z edinstvenim doživetjem, ki ga bo ob pametni napravi izkusil uporabnik. Na razpravi bodo strokovnjaki poskušali odgovoriti na vprašanja, kakšna bo digitalna uporabniška izkušnja v prihodnosti, kako se prepletata virtualni in digitalni svet, kako zagotoviti ravnovesje med pričakovano digitalno izkušnjo in spontanostjo/presenečenji, predstavili pa bodo tudi uspešne primere, ki so že vstopili na trg in nekaj potencialno zelo uspešnih razvojnih projektov.

Predavatelji:
Peter Curk, marketinški strokovnjak, Renderspace
Miha Gams, vodja projektov v podjetju Oculus
Mitja Grebenjak, umetniški direktor Renderspace in soustanovitelj sonce.net
Jure Pučko, soustanovitelj podjetja Doctrina
Gašper Zlatnar, Matej Tomažin, Jan Jagodič, Tjaša Flis in Blaž Remškar, sturtup ekipa Sensee
Luka Zupančič in Darko Kuzma, razvijalca digitalnega pomočnika za sladkorne bolnike
Foto: Anja Gea Sladić