MODA

BIG SEE FASHION DESIGN AWARD 2018

By |05. 10. 2018|Blog, Moda|

LEPA OBLEKA NI VEČ DOVOLJ – MODNO OBLIKOVANJE ZA NOVI SVET (Pismo kuratorskega tima BIG SEE FASHION AWARDS 2018)   Modno oblikovanje jugovzhodne Evrope je drzno, izrazito, poetično, brutalno, eksotično in iskreno. Nastajalo je iz strasti, krvi, revolucij in kroničnega pomanjkanja vsega lepega in je tako vajeno ustvarjati skoraj iz nič, le z obilico želje po preseganju sivega povprečja cenenih izdelkov hitre mode. Morda se ravno zato zvezdniki, kot so Lady Gaga, Björk, Katy Perry, Gwen Stefani, Dita Von Teese in še mnogi drugi, ki slovijo po svojih izvirnih in ekscentričnih odrskih pojavah, tako radi oblačijo ravno pri oblikovalcih, katerih DNK je tako nepopravljivo jugovzhodnoevropski. Oblikovalski bazen jugovzhodne Evrope je postal nov vir izjemne kreativnosti, s katero se oplajajo največje modne hiše zahodne Evrope. Žal je večina mladih oblikovalcev le »sveža kri« za mogočna oblikovalska imena. Le redkim uspe ustvarjati in preživeti pod svojim imenom ter ohraniti kreativno svobodo. Tisti, ki jim je uspelo, pa vedo nekaj: lepa obleka ni več dovolj. Obleka pridobiva vse več vsebine, koncepta, v modi se rojevajo nova gibanja, ki jim hitra moda ni več zmožna slediti: slow fashion, sustainable fashion, gender free fashion, ethical fashion, cruelty free fashion, bio-mimetics fashion in še in še bi lahko naštevali. Oživljajo se tradicionalne stare tehnike ter uporabljajo inovativne nove tehnologije in materiali. Prihodnost je v briljantno dodelani formi z vsebino, v etičnosti, trajnostni naravnanosti, iskreni modi, ki je prijazna do ljudi, živali in našega planeta. Prihodnost je v oblačilih, ki trajajo leta in leta in so sama zase neponovljivo umetniško delo. Modno
Beri dalje →

Arhitektura skozi modne oči-Evgenija Zafirovska

By |18. 09. 2018|Blog, Lifestyle, Moda|

Skopje, glavno mesto republike Makedonije, dežele, v kateri je preteklost pustila dragocene sledi, sedanjost, pa je to izboljšala in oplemenitila. Prebivalci, so svojo bogato tradicijo na najboljši možni način pomešali s sodobnim življenjem, preplet le teh dveh, pa vsebuje elemente kulture, ki temeljijo na starih običajih. Predstavljam vam oblikovalko, katera pri ustvarjanju, izhaja iz svojih korenin, Evgenija Zafirovska. Kolekcija Arhitecture in movement, posvečena rodnemu Skopju, predvsem pa arhitektu Kenzo Tange-ju. Kenzo je sodobni, fenomenalni arhitekt, ki je ponovno zgradil in obnovil svoj kraj Skopje, ki je bilo uničeno zaradi potresa. Evgenija je pri ustvarjanju kolekcije predvem črpala njegove tehnike oblikovanja, ustvarjanja neverjetnih kotov, trikotnikov, kvadratov, ki se med seboj nekako usklajeno združujejo. Raziskovala je je tudi vzorce in strukture stavb, znotraj in izven zidov. Njen cilj je bil prikazati samo dramo, poudariti ostrino, ter se igrati s toni, kovinskimi barvami ter samo tekstilno inovacijo. Menim, da je navdihujoče pri kolekciji tudi to, da je bila uporabljena tradicionalna obrt, sama izdelava dodatkov, je bila narejena s strani okoljskih mojstrov, izdelava oblačil pa je potekala s skoraj 0% odpadka, kar je za današnje razmere pohvale vredno. Egenija je eden izmed dokazov oblikovalca, ki svoje inspiracije črpa  iz okolja, s katerim je povezana. Kolekcija je polna detajlov, ki nazorno prikazujejo igro materiala z likovnimi elementi, kot jih je Kenzo uporabljal pri arhitekturi. Zanimivo je tudi prikaz telesa v gibanju, v povezavi z zgodovino. Ravno zaradi pridobivanja inspiracije iz arhitekture, delujejo kreacije na nek način eklektične ter v navezavi Skopje-Japonska tudi nenavadno eksotične. Močno so nabite z emocijami, saj
Beri dalje →

Iz ozadja

By |30. 06. 2018|Moda|

Mnogokrat se je ozrla drugam. Obsojali so jo, da ne živi pravilno in da vedno ravno napačno. Ljudje pogosto razmišljamo o mnenju drugih. Težko jih je prezreti, četudi si to močno želimo. Včasih znajo biti ljudje kritični, predvsem pa obsojajoči. Ne smemo pozabiti, da v sebi nosimo svojo resnico, in da le to, vemo samo mi sami. Pomembno je, da se zavedamo, da drugih ne moremo spremeniti, tako kot ne moremo spremeniti njihovih mnenj. Živimo in zaživimo tako, kot se nam zdi prav. Fotografinja modnega editorijala Špela Kasal, je hotela prikazati dekle, katero ne zanima mnenje drugih. Odmika pogled od samega centra, ter se nikoli ne zazre v njega. Beži stran od ljudi, prikaže nezanimanje za mnenje ter svojeglavost. Z skrbnim stiliranjem in pravilno uporabo barvih odtenkov oblek, je Jera Puterle zajela prikrivanje, nezanimanje, hkrati pa odmaknjenost od drugih. Lahko bi rekli, da se zgodbi fotografinje in stilistke zelo dobro dopolnjujeta in tako tvorita celotno modno zgodbo z sporočilom. Ajda ima oblečeno črno obleko zapeto s črnim svilenim trakom: Anna Aichinger čevlji: Fornarina nogavice: Wolford Ajda nosi črno obleko: Anna Aichinger črni salonarji: Paco Gil, Stiefelkonig majica: Claudia Rosa Lukas hlače: Acne Jeans čevlji: vintage Obleka s cvetličnim vzorcem: Claudia Rosa Lukas črni salonarji: Paco Gil, Stiefelkonig  nogavice: Wolford Obleka kožne barve: Anna Aichinger črni salonarji: Paco Gil, Stiefelkonig DATOTEKA: Uvodnik: Pier Noir, Iz ozadnja Fotografija: Špela Kasal Stiliranje: Jera Puterle Make up in frizura: Kathrin Troll Model: Ajda Retuširanje: Sanja @ Alten Zahvala Roman Valent

Za vedno v mojem srcu……Y

By |25. 06. 2018|Moda|

Trst, Italija. Njen najljubši kraj, v katerega je pred Y zahajala vedno sama. Vse do avgusta 2016, ko jo je spoznala, spustila v svojo bližino in se ji popolnoma predala. Dala ji je vse. Ljubezen, pozornost, dotike, poljube, intimo, dala ji je celo sebe. Posvečala ji je vse svoje trenutke, skrbela za njene potrebe, jo postavila pred sebe, ugajala in ji vedno dala prav. Svoje želje je dostikrat utišala, mogoče celo zavrgla. A nikoli ni bilo dovolj. Nazaj je večino časa dobivala premalo, ker žal več z druge strani ni prišlo. In s tem malim procentom ljubezni, nežnosti in pozornosti se je morala zadovoljiti. Bili so dnevi, meseci, ko je dobila premalo, a dajala veliko. Praznila se je z nenehnim dajanjem, z vlaganjem energije v zvezo, ki je bila žal enostranska. Na koncu je bila vedno kriva za vse. Naletela je na obtožbe, da ne da nič, da je bila najslabša do sedaj in da preveč zahteva. Kljub vsem obtožbam, zanemarjenju in stvareh, ki jih je Y naredila, jo je imela še vedno neizmerno rada. Za vedno se je zasidrala v njeno srce in tam bo ostala za vedno. Zakaj vse to? Ker je to ljubezen. In zaradi ljubezni narediš vse. Res vse! V spomin...za vedno...Y   Natalija nosi turkizno obleko brez rokavov: Oktober Maja ima oblečeno črno blazer Sportmax: Max Mara črne hlače: Sportmax Maja nosi brezrokavnik: Max Mara črne hlače Sportmax: Max Mara; bela majica in črne široke hlače: stylist’s own Natalija nosi svileno bluzo Malene Birger: Vale Novak -Trgovina s konceptom jakna: La Perla nogavice in škornji:
Beri dalje →

Hrepenenje

By |24. 06. 2018|Moda|

Vsako človeško srce je polno hrepenenja. Naj se gre za hrepenenje po družini, ljubezni, karieri ali popolni torbici. Svet lepih prestižnih stvari je lahko marsikomu nedostopen, tudi njej je. Meseci zbiranja denarja se na koncu obrestujejo, ko v rokah pristane dragocen kos in je za vedno njen. Neprecenljivo. white Body Patrizia Pepe Black 55 Bag Lara Bohinc: Trgovina s konceptom,Ljubljana pink bag: SportMax bracelet: Lara Bohinc brown bag: Grošelj brown bag: Furla DATOTEKA: Uvodnik: Pier Noir, Hrepenenje  photography and styling: Špela Kasal model: Ajda

Jutro

By |24. 06. 2018|Moda|

Dolga noč, razbolele noge in stopala, polne misli, predvsem pa prazen razum. Prebuja se že dan, delavci odhajajo na delo, starši hitijo z otroki v vrtec, smetarji pa pobirajo smeti in čistijo ulice. Ob cesti čakajoča na prevoz, kot vedno zamujajoč se ozre na okolico.   Valerija’s black shoes: Leonora Mark, Ave Femina DATOTEKA: Uvodnik: Pier Noir, Jutro photography and art direction: Špela Kasal styling: Jera Puterle makeup: Bojana Zmazek model: Valerija Kelava

Iluzija

By |23. 06. 2018|Moda|

Soba prestižnega hotela, igranje z lučmi, sencami ter zaznavanje vseh čutil. Vse to vodi do popačenja, čutnega zaznavanja. Vsako čutilo lahko zapeljejo iluzije. Zaznavanje teh je različno. Nekateri jih zaznavamo, nekateri pa ne. Najbolj znane in zaznane so optične iluzije. Igranje s svetlobo, ogledali, telesom in podobo je odvisno od dojemanja in dopuščanja. Dopuščate iluzijo v svojem življenju? Mi jo. Prepustite se in izkusite svojo iluzijo. Danica’s leather top: Madame Demode pants: Madame Demode shoes: Stiefelkönig earring: stylist’s own woolen jacket: Boris Pavlin earring: stylist’s own black sequined shoes:Beverly Jeldman, Stiefelkönig leggings: Oktober Danica’s black dress piece worn as skirt: I-gle top: stylist’s own necklace: vintage black sequined shoes: Beverly Jeldman, Stiefelkönig leggings: Oktober cocktail dress: Boris Pavlin leggings: Oktober boots: stylist’s own bracelets: stylist’s own black top: I-gle panties: Wolford boots: stylist’s own stockings: stylist’s own earring: stylist’s own DATOTEKA: uvodnik: Pier Noir, Iluzija photography and art direction: Špela Kasal styling: Nataša Hrupič and Špela Kasal assistance: Mina Žabnikar hair: Neven at Blow makeup: Suzana at Blow model: Danica, Talia Models, Zagreb retouch: Sanja at Alten thanks to Viktorija and Jera

Tretji poletni dan

By |23. 06. 2018|Moda|

Prebudi te žgečkanje po obrazu. Odpreš oči, zazreš se naokoli in ugotoviš, da si sredi velikega travnika, polnega cvetja, ki nenavadno diši. Ta vonj te popelje na dopust, popotovanje po novih krajih, kulturah, katere odkrivaš, okušaš in raziskuješ. Vstaneš in se podaš v raziskovanje neokrnjenega sveta, v katerem si pristal. Uvod v poletne dni... Dragana’s top: Patrizia Pepe, Trgovina s konceptom pants: Nataša Peršuh, Squat shoes: Leonora Mark, for Spijkers en Spijkers Alenka’s dress: Oktober bracelet: Kenneth Jay Lane, Trgovina s konceptom leggings: stylist’s own shoes: Leonora Mark, for Spijkers en Spijkers Dragana’s shirt dress and belt: Oktober stockings: Wolford shoes: Leonora Mark, for Spijkers en Spijkers Alenka’s black dress: Oktober golden bracelets: Malene Birger black and gold bracelet: Kenneth Jay Lane; both Trgovina s konceptom, Ljubljana boots: Leonora Mark, Ave Femina Dragana’s little black dress: Vodeb golden leggings: stylist’s own shoes: Leonora Mark, for Spijkers en Spijkers Alenka’s top: Oktober leggings: stylist’s own necklace: Lara Bohinc, Trgovina s konceptom shoes: Leonora Mark, for Spijkers en Spijkers DATOTEKA Uvodnik: Pier Noir, Tretji poletni dan photography and art direction: Špela Kasal styling: Ajda Metlikovič and Špela Kasal hair: Nejc, Mare Dresura Frizure makeup: Petra Hartman models: Alenka and Dragana retouch: Sanja at Alten location: Arboretum Volčji potok

Go to Top